Tahun Bersejarah Perjalanan TE

Tahun berganti tahun. Bulan May 2015 hari yang bersejarah bagi saya, sudah 4 tahun  saya menceburi diri dalam program WOW Referral dan menjadi pengguna setia syarikat Tone Excel Sdn Bhd.
http://rahsiasen.blogspot.com/2015/09/tahun-bersejarah-perjalanan-te.html


Pelbagai dugaan yang belaku semasa perjalanan saya dalam program ini, jika nak dikatakan program ini tidak bagus, ibarat bumi dan langit, sudah pasti program ini yang terbaik bagi saya dan mungkin anda juga.

Apa yang dimaksudkan dugaan adalah ragam manusia kadang kala membuat saya rasa geram pada mereka yang inginkan kejayaan tetapi tidak mahu berusaha, mereka yang berfikiran sebegini silap besar yang pernah mereka buat oleh kerana :

"TIADA SATUPUN KEJAYAAN YANG BOLEH DI CAPAI TANPA USAHA"
http://rahsiasen.blogspot.com/2015/09/tahun-bersejarah-perjalanan-te.html


Sebenarnya perkara ini sudah kita pelajari sejak zaman persekolahan lagi, untuk mencapai sesuatu kejayaan dan rizab yang baik dalam pemeriksaan sudah tentulah kita memerlukan usaha tanpa putus asa. "Betul Tak"

"Seminar program WOW Referral ToneExcel diadakan di ipoh perak setiap hari ahad masa 12pm masuk percuma, untuk maklumat selanjutnya sila Call dan WhatsApp di : 0194273360"

Usaha tanpa erti putus asa adalah usaha yang wajib untuk kita meneruskan kehidupan yang agak mencabar pada zaman moden ini, tak perlu saya cerita kenapa dan mengapa, kerana setiap orang mesti melalui saat saat yang sukar didalam kehidupan mereka, begitu juga dangan saya.

Apa yang membuat mereka merasa ia sukar untuk dicapai adalah disebabkan faktor faktor berikut :

1. Sifat tunggu dan lihat.

2. Kesibukan masa.

3. Ketandusan idea. 

4. Tidak percaya pada diri sendiri.

5. Tidak fokus dan bersemangat.

6. Kurang motivasi dan keyakinan.

Permulaan untuk mencapai sesuatu kejayaan itu akan menjadi lambat sekiranya ada diantara anda yang berfikiran seperti diatas.

Saya tahu, tidak semuanya sukakan apa yang kita berikan dan saya pasti semua orang akan suka impian mereka tercapai. insyaallah.

1 Response to "Tahun Bersejarah Perjalanan TE"