Pemahaman Blog Yang Bernama Rahsia Sen

Pengenalan umum Kepada Anda

Blog yang dinamakan Rahsia Sen ini adalah blog peribadi dari seorang pengguna biasa, yakini menjadi pengguna yang luar biasa.

rahsiasen.blogspot.com

Apa yang dimaksudkan luarbiasa adalah pendapatan sen sen beliau meningkat ke satu tahap yang tidak masuk di akal, jika diceritakan kepada umum. Tapi inilah hakikatnya yang telah dicapai bertahun tahun lamanya, dengan berkat usaha tanpa putus asa dan dibantu usahasama di kalangan rangkaian pentadbiran beliau dari johor ke sabah.

Walaupun blog ini sangat sangat baru diwujudkan. Tetapi bukan bermakna beliau baru dalam bidang pemasaran online dan off line untuk membantu mereka yang ingin menambah pendapatan sampingan sehingga berjaya.. insyaallah.

Oleh kerana itu beliau mengalu alukan sesiapa yang berminat untuk menyertai rangkaian dibawah pentadbiran beliau khususnya mereka yang berada di Perak untuk ke program review yang di adakan setiap hari ahad di ipoh. maklumat selanjutnya boleh menghubungi beliau melalui WhatsApp, atau di ruangan contact di bahagian atas blog ini.

Kepada mereka yang berjauhan pula jangan bersedih dan risau kerana anda juga akan diberi layanan saksama daripada beliau sendiri melalui Group WhatsApp dan akan diberi seminar seminar yang ada di negeri masing masing, untuk memudahkan semua ahli rangkaian memahami cara cara pemasaran perjalanan program sen sen ini.

"ANDA PERCAYA, ANDA BERJAYA"
kata kata yang selalu dikongsikan oleh beliau di whatsApp dan pelbagai media sosial.

                 Biodata
              http://hasil30sen.blogspot.com/2015/09/pemahaman-blog-yang-bernama-hasil-30sen.html
Nama    : Mohamad Hisham
No Tel   : 019-4273360
Program: WOW Referral, (ToneExcel Sdn Bhd)
Ahli ID : 45642 dan 3, akaun lagi
Tarikh   : 13 May 2011
Masa     : 18:26:03 saat

Aktif di sekitar Ipoh, Cameron highlands, Kalau lipis, dan yang berdekatan dengannya.

Kepada anda yang berhajat untuk menjadi salah seorang ahli dibawah pentadbiran beliau boleh menghubungi melalui WhatsApp atau ruang contact di bahagian atas blog ini.

Anda percaya, Anda berjaya, kata kata-kata kunci kejayaan yang wajib anda simpan didalam jiwa nurani anda untuk mencapai kejayaan yang di impikan ramai orang.

Sekian pendedahan ringkas sedikit sebanyak membantu anda untuk mengenali siapa beliau, jika ini belum cukup untuk memuaskan prasangka anda ikuti facebook, twitter, dan sertai beliau ke program seminar (review) di ipoh perak setiap hari ahad pada jam 12pm, masuk percuma.

6 Responses to "Pemahaman Blog Yang Bernama Rahsia Sen"

  1. Kenapa Rahsia Sen bukannya Rahsia Ringgit. Pasti apa saja perjalanan hidup dari kecil hingga dewasa, perkara yang kanak2 pegang duit dahulu pastinya dengan duit siling yakni sen kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. oleh kerana hasilnya hanya sen sen sahaja ketika itu... tapi bila di kumpul lama2 menjadi ringgit dan ratusan ringgit..

      Padam
  2. Wow. Terbaik bro sham..sen sen jadi juta juta

    BalasPadam
  3. Semoga berjaya lepas ni dengan sen sen yang berubah nilai menjado jutaan

    BalasPadam